قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۶

بازی ایران -امارات 30 سال پیش

ایران و امارات 30 سال پیش برای نخستین بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

بازی ایران -امارات 30 سال پیش

به گزارش سراج24،دو تیم برای اولین بار در جام 1984 در سنگاپور باهم روبرو شدند که تیم ملی با 3 گل امارات را شکست داد. حمید علیدوستی، شاهرخ بیانی و ناصر محمدخانی در دقایق 27، 85 و 87 سه گل تیم ملی را وارد دروازه امارات کردند. این عکسی از آن بازی است که 10 آذر 1363 برگزار شد و حمید علیدوستی دروازه امارات را با یک ضربه نوک پا باز کرده است.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••